Pets Place maakt op de website gebruik van cookies, waarbij wij jouw surfgedrag meten om je beter van dienst te kunnen zijn en de website te kunnen verbeteren. Derde partijen plaatsen ook cookies op onze websites, deze zijn nodig om filmpjes te kunnen tonen op onze websites of om te zorgen dat jij informatie kunt delen op social media. Door gebruik te blijven maken van deze website ga je hiermee akkoord. - Privacy verklaring - Verberg dit bericht

Service

Bestellen

  • Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

    • Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
    • Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen. De minimale bestelwaarde is 15 euro
    • Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
    • Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
    • Stap 5: Betaal je bestelling

    Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

  • Er zijn twee soorten bezorgkosten: reguliere bezorgkosten en transporttoeslag

    Bezorgkosten
    Is het bedrag van jouw bestelling lager dan € 29,00? Dan betaal je € 3,99 bezorgkosten. Voor bestellingen hoger dan € 29,00 is verzending gratis.

    Transporttoeslag
    Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. De transporttoeslag geldt altijd op een artikel, deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn, maar ook voor producten die we zonder de toeslag niet kunnen laten bezorgen door onze bezorgdienst. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan.

  • Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bestellen of neem contact op met onze klantenservice.

Betalen

  • Je kunt op de volgende manieren betalen:

    Bancontact
    Creditcard
    PayPal (+€2,00)
    iDEAL
    Afterpay (+€2,00)

  • Pets Place maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

  • Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode.

    In het bestelproces kun je de kortingscode toepassen door onder het blok met betaalmogelijkheden, op de betaalpagina, te klikken op "Kortingscode gebruiken".

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot betalen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over betalen of neem contact op met onze klantenservice.

Bezorgen

  • Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden diezelfde dag nog verstuurd.

    Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd.

    Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

  • De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot bezorgen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bezorgen of neem contact op met onze klantenservice.

Retourneren

  • Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.

    Je kunt je bestelling retourneren aan de hand van de retourbon die je in je pakket vindt.

  • Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen het verkeerde of beschadigde product retour sturen. Geef in dit geval op de retourbon aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.

    Geef op de retourbon ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?

  • Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

    • Bancontact: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
    • Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcardmaatschappij.
    • Paypal: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
    • Betaling achteraf: AfterPay stort het bedrag aan je terug.
  • Heb je een andere vraag met betrekking tot retourneren? Bekijk dan de veelgestelde vragen over retourneren of neem contact op met onze klantenservice.

Mijn account

  • Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Mijn account" en vervolgens op "Account aanmaken".

    Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt ter bevestiging een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.

  • Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

    • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
    • Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
    • Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"

    Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.

    Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot je account? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice

  • De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00

    +32 (0)78 48 44 73

    WhatsApp +31 318 75 92 59

  • Je kunt contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar service@petsplace.be.

  • Heb je een klacht? Vul dan het contactformulier in of stuur een mail naar service@petsplace.be.

  • De klantenservice is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur

    Uitzonderingen

    Dag Openingstijd
    Nieuwjaarsdag Gesloten
    Eerste Paasdag Gesloten
    Tweede Paasdag Gesloten
    Koningsdag Gesloten
    Hemelvaartsdag Gesloten
    Eerste Pinksterdag Gesloten
    Tweede Pinksterdag Gesloten
    Eerste en tweede Kerstdag Gesloten
    Oudjaarsdag Gesloten

Winkels

  • Op zoek naar de dichtstbijzijnde winkel in Nederland? Bekijk dan de winkelzoeker om de winkel te vinden.

  • Wil je weten of de winkel bij jou in de buurt geopend is? Klik dan in de winkelzoeker op de naam van de winkel bij jou in de buurt, er opent nu een nieuw scherm waar je de (speciale) openingstijden kunt bekijken.

  • Je kunt contact opnemen met een winkel via de telefoon. Het telefoonnummer van de winkel is te vinden in de winkelzoeker.

Overige

  • Dit is de website van:

    Petsplace.com B.V. , inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 31035932, BTW-nummer is NL 009917718 B01

  • Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.

  • Wil je zakelijk contact opnemen met Pets Place? Bel dan naar onderstaand telefoonnummer:

    +31 8 75 92 00

  • Algemene voorwaarden

    Disclaimer en privacy

Back to top