Les cookies aident à vous offrir une expérience de visite optimale lors de la visite de nos sites Web. Petsplace utilise des cookies sur le site Web, grâce auxquels nous mesurons votre comportement de navigation afin de vous fournir un meilleur service et d'améliorer les sites Web. De cette façon, nous pouvons vous proposer des offres personnellement pertinentes et placer des publicités intéressantes pour vous. Des tiers placent également des cookies sur nos sites Web. Les cookies de tiers sont nécessaires pour pouvoir afficher des vidéos sur nos sites Web ou pour garantir que vous pouvez partager des informations sur les réseaux sociaux. En cliquant sur "Accepter" ou en continuant à utiliser ce site Web, vous acceptez cela.
Lire plus d'informations dans notre
déclaration de confidentialitéAccepter
  • Commandé avant 22h00, livré le jour même
  • Gratuite expédition de €29,-
  • 20.000 des produits en stock
  • Gratuite Click & Collect
Vrouw achter laptop met kat op schoot

Hallo, waar kunnen we je mee helpen?

Vrouw achter laptop met kat op schoot

Hallo, waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen

  • Een bestelling annuleren kan in sommige gevallen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Om je bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt er dan nog wel voor kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.

  • Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.

  • De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.

  • Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Een verkeerd of beschadigd product kun je terugsturen. Geef duidelijk aan wat er mis is én hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem dan contact op met onze consumentenservice.

  • Vacatures en informatie over stages binnen onze organisatie kun je hier vinden.

Veelgestelde vragen

  • Een bestelling annuleren kan in sommige gevallen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Om je bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt er dan nog wel voor kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.

  • Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.

  • De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.

Service

Bestellen

Bestelling plaatsen
Bezorgkosten
Meer over bestellen

Betalen

Betaalmogelijkheden
Kortingscode gebruiken
Meer over betalen

Bezorgen

Levertijd
Status bestelling
Meer over bezorgen

Retouren & terugbetalingen

Bestelling retourneren
Verkeerd of beschadigd product
Meer over retourneren

Mijn account

Account aanmaken
Inloggen lukt niet
Meer over mijn account

Pets Place Premium

Premium activeren
Verlenging lidmaatschap
Meer over Pets Place Premium

Cadeaukaart

Saldo opvragen
Geldigheid cadeaukaart
Meer over cadeaukaart

Winkels

Vestigingen
Openingstijden
Meer over winkels

Klantenservice

Bedrijfsgegevens
Klachten
Meer over klantenservice

Bestellen

Betalen

Bezorgen

Retouren & terugbetalingen

Mijn account

Pets Place Premium

Cadeaukaart

Winkels

Klantenservice

Staat je vraag er niet tussen?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.

Back to top