Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Bestellen
-
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.
Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel aanmaken hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.
Pets Place wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de verzendkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de verzendkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.
Pets Place kent twee soorten verzendkosten: reguliere verzendkosten en transporttoeslagen.
- Verzendkosten per bestelling:
Is het totale bedrag van je bestelling lager dan € 29,00? Dan betaal je € 4,99 verzendkosten. Als je voor meer dan € 29,00 bestelt dan is de verzending gratis.
Voor bestellingen die je laat bezorgen in een Pets Place winkel betaal je ook bij een order onder de € 29,00 ook € 4,99 aan verzendkosten. Boven dit bedrag is de verzending gratis. - Transporttoeslag:
Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. Deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan.
-
Betalen
-
Er zijn verschillende betaalmogelijkheden bij Pets Place. Je kunt je bestelling betalen met iDeal, Creditcard, PayPal of Riverty.
Creditcard: We accepteren Visa en Mastercard. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment van levering.
PayPal: Met PayPal kun je je online betaling snel afronden, zonder een bevestiging met bijvoorbeeld een reader. Wanneer je eenmalig een PayPal account hebt aangemaakt, koppel je deze eenvoudig aan je bankrekening. Wil je dit niet? Dan kun je zelf geld storten op je PayPal rekening. Vervolgens kun je met PayPal in één stap je bestelling afronden en betalen.
iDEAL: Met deze betaalmethode kun je de betaling van je bestelling direct afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, met behulp van de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Hiervoor is een Nederlandse bankpas nodig.
Riverty: Riverty voert voor Pets Place het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Riverty via e-mail ontvangt om je bestelling te betalen. In deze e-mail staat een iDEAL-link zodat je het bedrag direct over kunt maken, maar ook kun je alle betaalgegevens raadplegen om het bedrag via een overboeking te voldoen. Het betaaloverzicht van Riverty ontvang je binnen vijf werkdagen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Je dient de betaling te voldoen binnen 14 dagen. Voor vragen over de betaling kun je contact opnemen met Riverty via telefoonnummer 020 - 723 0270 of via www.riverty.com. Wanneer je kiest voor een betaling met Riverty, dan is het minimale bedrag van je bestelling €5,-. Het totaalbedrag mag niet meer dan €750,- bedragen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met Riverty wordt er een gegevenscontrole uitgevoerd, om die reden wordt tijdens de betaling om je geboortedatum gevraagd. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.
Pets Place maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger (jij dus) ze kan lezen.
Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel aanmaken hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.
-
Bezorgen
-
Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Een verkeerd of beschadigd product kun je terugsturen. Geef duidelijk aan wat er mis is én hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem dan contact op met onze consumentenservice.
Click en collect is mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Zo kun je eenvoudig online je gewenste producten bestellen en zonder verzendkosten ophalen in een winkel bij jou in de buurt. Lees meer over Click & Collect
Afhalen bij een PostNL locatie is ook mogelijk. Zo weet je zeker dat je de postbode niet mist. Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL locatie. Je kunt jouw pakket dan binnen 7 dagen ophalen. Na die tijd gaat de zending automatisch retour naar ons. Hou er rekening mee dat er, bij het afhalen van jouw zending, om een geldig legitimatiebewijs gevraagd kan worden.
Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben.
Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.
Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd. Uitzonderingen hierop vormen grote producten die met een speciale afdeling van PostNL worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.
Bepaalde producten hebben, in verband met het volume, een langere levertijd. Dit geldt bijvoorbeeld voor aquaria of grote dierenverblijven. Dit is echter ook van toepassing op grote bestellingen met bijvoorbeeld veel zakken hondenvoer. Wanneer je bestelling door het grote volume niet in dozen verstuurd kan worden, versturen we je bestelling op een pallet. Deze pallet wordt ook door PostNL geleverd, maar door een aparte afdeling waardoor de levertijd hiervan langer kan zijn. Hou rekening met 1-4 werkdagen.
*Deze tabel geldt alleen voor standaard pakketten en brievenbuspost, grote zendingen op pallets en grote dierenverblijven vragen extra levertijd. Via de Track & Trace code die je ontvangt kun je zien wanneer PostNL het pakket bij je zal bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met de consumentenservice.
-
Retouren & terugbetalingen
-
Je bestelling terugsturen kan binnen 14 dagen na de aankoop in de webshop. Retourneren kan niet meer na 14 dagen, dan vervalt het recht op herroeping.
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping. Voor de Nederlandse klanten: Gebruik hiervoor de retourbon die je in het pakket hebt ontvangen.
Voor de Belgische klanten: meld je retour aan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Gelieve hierbij je ordernummer en de reden van retour te vermelden. Je ontvangt een reactie met een retourlabel en retourbon.
Wil je een bestelling retourneren die met een aparte afdeling van PostNL is afgeleverd? Dan is het niet mogelijk om deze via een PostNL locatie terug te sturen. Neem in dat geval contact op met onze Consumentenservice om een afhaalopdracht te maken voor jouw retourzending.
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dan kun je dit retourneren. Geef in dat geval op de retourbon aan wat er mis is met je bestelling. Neem bij twijfel of vragen altijd contact op met onze consumentenservice voordat je het product retourneert.
- Je dient je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen naar ons.
- Vul de retourbon zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket.
- De retoursticker dient op de verzendverpakking geplakt te worden.
- De goederen ontvangen we graag onbeschadigd en ongebruikt retour. Bij producten die beschadigd retour worden gestuurd zonder melding van de beschadiging bij ontvangst, ben je als consument verantwoordelijk voor de waardevermindering.
- De producten dienen waar mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.
- Producten waarbij je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen, worden helaas niet vergoed.
-
Mijn account
-
Je kan je uitschrijven voor de nieuwsbrief op deze pagina.
Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:
- Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
- Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
- Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.
Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.
-
Pets Place Premium
-
Hoe kan ik Pets Place Premium activeren?
- Stap 1: Log in met je account op de website of maak een account aan;
- Stap 2: Voeg Pets Place Premium toe in de winkelwagen;
- Stap 3: Reken je bestelling af en profiteer gelijk van de korting;
Pets Place Premium activeren in de winkel
Wil je gebruik maken van Pets Place Premium in de winkel? Download dan de app en login met je Pets Place account.
Laat de streepjescode in de app scannen in de winkel en ontvang ook in de winkel 5% korting gedurende 1 jaar. Vul je profiel aan via de app om persoonlijke aanbiedingen, tips en adviezen voor jouw dier(en) en interesses te ontvangen.
Pets Place Premium stopt automatisch na 1 jaar. Om Premium te verlengen dien je het Pets Place Premium "product" opnieuw in je winkelmand toe te voegen en deze af te rekenen.
Je moet een account hebben en ingelogd zijn om de korting te gebruiken. Deze wordt dan automatisch toegepast op je winkelwagen. De korting is één jaar geldig na aanschaf van het abonnement en is alleen geldig in de webshop en in de winkels. Uitgesloten van Premium korting zijn: lopende aanbiedingen, cadeaubonnen, verzend- en transportkosten, artikelen die wettelijk zijn uitgesloten zoals boeken, levende have, tariefzakken en gasflessen. Producten of diensten van Vets Place (dierenkliniek) en bij de dogwash of trimsalon.
-
Cadeaukaart
-
Het saldo van een cadeaukaart kun je bekijken via de saldochecker. Je vult het kaartnummer en de beveiligingscode, die je kunt vinden op de cadeaukaart, in. Je krijgt direct het saldo van de cadeaukaart te zien.
Jouw cadeaukaart is na aankoopdatum 2 jaar geldig.
In de winkel kun je jouw cadeaukaart bij het afrekenen aan de kassa geven, de kassamedewerker zal deze verrekenen. Als je een digitale cadeaukaart hebt, kun je deze via de mail openen. Je kunt de cadeaukaart ook gebruiken bij het bestellen in de webshop. Kies als betaalmethode ‘cadeaukaart’ en gebruik de gegevens van de kaart om de cadeaukaart te verzilveren.
Staat je vraag er niet tussen?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.
-
Bestellen
-
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.
Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel aanmaken hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.
Pets Place wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de verzendkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de verzendkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.
Pets Place kent twee soorten verzendkosten: reguliere verzendkosten en transporttoeslagen.
- Verzendkosten per bestelling:
Is het totale bedrag van je bestelling lager dan € 29,00? Dan betaal je € 4,99 verzendkosten. Als je voor meer dan € 29,00 bestelt dan is de verzending gratis.
Voor bestellingen die je laat bezorgen in een Pets Place winkel betaal je ook bij een order onder de € 29,00 ook € 4,99 aan verzendkosten. Boven dit bedrag is de verzending gratis. - Transporttoeslag:
Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. Deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan.
-
Betalen
-
Er zijn verschillende betaalmogelijkheden bij Pets Place. Je kunt je bestelling betalen met iDeal, Creditcard, PayPal of Riverty.
Creditcard: We accepteren Visa en Mastercard. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment van levering.
PayPal: Met PayPal kun je je online betaling snel afronden, zonder een bevestiging met bijvoorbeeld een reader. Wanneer je eenmalig een PayPal account hebt aangemaakt, koppel je deze eenvoudig aan je bankrekening. Wil je dit niet? Dan kun je zelf geld storten op je PayPal rekening. Vervolgens kun je met PayPal in één stap je bestelling afronden en betalen.
iDEAL: Met deze betaalmethode kun je de betaling van je bestelling direct afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, met behulp van de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Hiervoor is een Nederlandse bankpas nodig.
Riverty: Riverty voert voor Pets Place het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Riverty via e-mail ontvangt om je bestelling te betalen. In deze e-mail staat een iDEAL-link zodat je het bedrag direct over kunt maken, maar ook kun je alle betaalgegevens raadplegen om het bedrag via een overboeking te voldoen. Het betaaloverzicht van Riverty ontvang je binnen vijf werkdagen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Je dient de betaling te voldoen binnen 14 dagen. Voor vragen over de betaling kun je contact opnemen met Riverty via telefoonnummer 020 - 723 0270 of via www.riverty.com. Wanneer je kiest voor een betaling met Riverty, dan is het minimale bedrag van je bestelling €5,-. Het totaalbedrag mag niet meer dan €750,- bedragen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met Riverty wordt er een gegevenscontrole uitgevoerd, om die reden wordt tijdens de betaling om je geboortedatum gevraagd. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.
Pets Place maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger (jij dus) ze kan lezen.
Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel aanmaken hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.
-
Bezorgen
-
Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Een verkeerd of beschadigd product kun je terugsturen. Geef duidelijk aan wat er mis is én hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem dan contact op met onze consumentenservice.
Click en collect is mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Zo kun je eenvoudig online je gewenste producten bestellen en zonder verzendkosten ophalen in een winkel bij jou in de buurt. Lees meer over Click & Collect
Afhalen bij een PostNL locatie is ook mogelijk. Zo weet je zeker dat je de postbode niet mist. Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL locatie. Je kunt jouw pakket dan binnen 7 dagen ophalen. Na die tijd gaat de zending automatisch retour naar ons. Hou er rekening mee dat er, bij het afhalen van jouw zending, om een geldig legitimatiebewijs gevraagd kan worden.
Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben.
Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.
Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd. Uitzonderingen hierop vormen grote producten die met een speciale afdeling van PostNL worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.
Bepaalde producten hebben, in verband met het volume, een langere levertijd. Dit geldt bijvoorbeeld voor aquaria of grote dierenverblijven. Dit is echter ook van toepassing op grote bestellingen met bijvoorbeeld veel zakken hondenvoer. Wanneer je bestelling door het grote volume niet in dozen verstuurd kan worden, versturen we je bestelling op een pallet. Deze pallet wordt ook door PostNL geleverd, maar door een aparte afdeling waardoor de levertijd hiervan langer kan zijn. Hou rekening met 1-4 werkdagen.
*Deze tabel geldt alleen voor standaard pakketten en brievenbuspost, grote zendingen op pallets en grote dierenverblijven vragen extra levertijd. Via de Track & Trace code die je ontvangt kun je zien wanneer PostNL het pakket bij je zal bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met de consumentenservice.
-
Retouren & terugbetalingen
-
Je bestelling terugsturen kan binnen 14 dagen na de aankoop in de webshop. Retourneren kan niet meer na 14 dagen, dan vervalt het recht op herroeping.
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping. Voor de Nederlandse klanten: Gebruik hiervoor de retourbon die je in het pakket hebt ontvangen.
Voor de Belgische klanten: meld je retour aan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Gelieve hierbij je ordernummer en de reden van retour te vermelden. Je ontvangt een reactie met een retourlabel en retourbon.
Wil je een bestelling retourneren die met een aparte afdeling van PostNL is afgeleverd? Dan is het niet mogelijk om deze via een PostNL locatie terug te sturen. Neem in dat geval contact op met onze Consumentenservice om een afhaalopdracht te maken voor jouw retourzending.
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dan kun je dit retourneren. Geef in dat geval op de retourbon aan wat er mis is met je bestelling én wat je van ons verwacht als oplossing. Neem bij twijfel of vragen altijd contact op met onze consumentenservice voordat je het product retourneert.
- Je dient je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen naar ons.
- Vul de retourbon zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket.
- De retoursticker dient op de verzendverpakking geplakt te worden.
- De goederen ontvangen we graag onbeschadigd en ongebruikt retour. Bij producten die beschadigd retour worden gestuurd zonder melding van de beschadiging bij ontvangst, ben je als consument verantwoordelijk voor de waardevermindering.
- De producten dienen waar mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.
- Producten waarbij je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen, worden helaas niet vergoed.
-
Mijn account
-
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.
Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:
- Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
- Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
- Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.
Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.
-
Pets Place Premium
-
Hoe kan ik Pets Place Premium activeren?
- Stap 1: Log in met je account op de website of maak een account aan;
- Stap 2: Voeg Pets Place Premium toe in de winkelwagen;
- Stap 3: Reken je bestelling af en profiteer gelijk van de korting;
Pets Place Premium activeren in de winkel
Wil je gebruik maken van Pets Place Premium in de winkel? Download dan de app en login met je Pets Place account.
Laat de streepjescode in de app scannen in de winkel en ontvang ook in de winkel 5% korting gedurende 1 jaar. Vul je profiel aan via de app om persoonlijke aanbiedingen, tips en adviezen voor jouw dier(en) en interesses te ontvangen.
Pets Place Premium stopt automatisch na 1 jaar. Om Premium te verlengen dien je het Pets Place Premium "product" opnieuw in je winkelmand toe te voegen en deze af te rekenen.
Je moet een account hebben en ingelogd zijn om de korting te gebruiken. Deze wordt dan automatisch toegepast op je winkelwagen. De korting is één jaar geldig na aanschaf van het abonnement en is alleen geldig in de webshop en in de winkels. Uitgesloten van Premium korting zijn: lopende aanbiedingen, cadeaubonnen, verzend- en transportkosten, artikelen die wettelijk zijn uitgesloten zoals boeken, levende have, tariefzakken en gasflessen. Producten of diensten van Vets Place (dierenkliniek) en bij de dogwash of trimsalon.
-
Cadeaukaart
-
Het saldo van een cadeaukaart kun je bekijken via de saldochecker. Je vult het kaartnummer en de beveiligingscode, die je kunt vinden op de cadeaukaart, in. Je krijgt direct het saldo van de cadeaukaart te zien.
Jouw cadeaukaart is na aankoopdatum 2 jaar geldig.
In de winkel kun je jouw cadeaukaart bij het afrekenen aan de kassa geven, de kassamedewerker zal deze verrekenen. Als je een digitale cadeaukaart hebt, kun je deze via de mail openen. Je kunt de cadeaukaart ook gebruiken bij het bestellen in de webshop. Kies als betaalmethode ‘cadeaukaart’ en gebruik de gegevens van de kaart om de cadeaukaart te verzilveren.
Staat je vraag er niet tussen?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.