Hallo, waar kunnen we je mee helpen?
Hallo, waar kunnen we je mee helpen?
Veelgestelde vragen
-
Een bestelling annuleren kan in sommige gevallen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Om je bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt er dan nog wel voor kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.
-
Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.
-
De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.
-
Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Een verkeerd of beschadigd product kun je terugsturen. Geef duidelijk aan wat er mis is én hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem dan contact op met onze consumentenservice.
-
Vacatures en informatie over stages binnen onze organisatie kun je hier vinden.
Veelgestelde vragen
-
Een bestelling annuleren kan in sommige gevallen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Om je bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt er dan nog wel voor kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.
-
Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.
-
De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.
Service
Bestellen |
Bestelling plaatsen |
Bezorgkosten |
Meer over bestellen |
Betalen |
Betaalmogelijkheden |
Kortingscode gebruiken |
Meer over betalen |
Bezorgen |
Levertijd |
Status bestelling |
Meer over bezorgen |
Retouren & terugbetalingen |
Bestelling retourneren |
Verkeerd of beschadigd product |
Meer over retourneren |
Mijn account |
Account aanmaken |
Inloggen lukt niet |
Meer over mijn account |
Pets Place Premium |
Premium activeren |
Verlenging lidmaatschap |
Meer over Pets Place Premium |
Cadeaukaart |
Saldo opvragen |
Geldigheid cadeaukaart |
Meer over cadeaukaart |
Winkels |
Vestigingen |
Openingstijden |
Meer over winkels |
Klantenservice |
Bedrijfsgegevens |
Klachten |
Meer over klantenservice |
Bestellen |
Betalen |
Bezorgen |
Retouren & terugbetalingen |
Mijn account |
Pets Place Premium |
Cadeaukaart |
Winkels |
Klantenservice |
Staat je vraag er niet tussen?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.