Mijn account
Mijn account
-
Mijn account
-
Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Log in" en vervolgens op "Account aanmaken". Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt een mail ter bevestiging.
Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:
- Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
- Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
- Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.
Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.
Je wilt je profiel van de webshop verwijderen. Dit heeft ook gevolgen voor het gebruik van de Pets Place App en het eventuele Pets Place Premium lidmaatschap! Stuur een email naar [email protected] vanaf hetzelfde adres wat je gebruikt in je profiel. Hierdoor kunnen we controleren dat het een legitiem verzoek betreft.
Veelgestelde vragen
-
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.
-
Mijn account
-
Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Log in" en vervolgens op "Account aanmaken". Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt een mail ter bevestiging.
-
Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:
- Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
- Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
- Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.
-
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.
Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.
-
Je wilt je profiel van de webshop verwijderen. Dit heeft ook gevolgen voor het gebruik van de Pets Place App en het eventuele Pets Place Premium lidmaatschap! Stuur een email naar [email protected] vanaf hetzelfde adres wat je gebruikt in je profiel. Hierdoor kunnen we controleren dat het een legitiem verzoek betreft.
Veelgestelde vragen
-
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.
Staat je vraag er niet tussen?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.